Repros

Written on 11:55 by Constantin Manoliu aka Huck

Azi noapte am scris un articol pe care imi doream sa il scriu de mult,si nu din vreo razbunare tipic scolareasca ci mai degraba impulsionat de dorinta de a spune lucrurilor pe nume.De la publicare si pina azi dimineata am avut parte de prea multe lucruri bune,asa ca am hotarit sa il sterg spre a nu imi umbri secundele de normalitate petrecute.
Pe de alta parte,din consideratiuni etice ,(Etice da?)imi reprosez ca am prea fost dus de val ,asa ca am preferat sa pastrez pentru mine si cei care intradevar merita ,acea insiruire de cuvinte.
Dupa cum spuneam mai devreme,mizeria se pare ca ma afecteaza continuu si pe mine cu rezultat actiuni nocive precum acel articol de azi noapte,ce e o dovada clara ca imi minjesc bruma de caracter pe care o am.
De aceea cred,ca plimbarea nocturna a fost un mod de a ma curata de toate cele dindu-mi impuls suficient sa imi curat si blogul promitindu-mi sa nu mai cad in pacat.
Mea culpa.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu