The curly blonde

Written on 12:53 by Constantin Manoliu aka Huck

Intodeauna asociez in mintea mea intortocheata imagini muzicii ce imi place, pentru ca am senzatia ca nu e desavirsita fara un chip ,precum pictorii isi cauta sublimul culorilor pe chipuri de printese dulci ce au desavirsit lumea.
De multa vreme o piesa in capul isi cauta o reprezentare.Multi ani.Intr-o vara,scobind prin un pod din vecinatate ,curiozitatea de copil imi pune degetele sa pipaie niste coperti visiinii.Praful fierbinte zacut de vremuri se da deoparte spre a-mi arata ochilor literele albe ale unui titlu.
Tiptil, sustrag rotundul plat si striat,comoara a unei dupa amiezi de vara.
Acasa ,ma intind catre al 3 -lea raft si deschid molcom capacul uneltei de senzatii,pipaind dupa diamantul ac ,povestitor neintrecut de veacuri.
Tic-tacul nevazut incepe sa prinda contur ,dind ghionturi seci acului prevestitor,pic pic pic pic.....
Usor ,sunetele isi cauta contur,cirliontate de invirteala magica a striurilor.
E ea.
The curly blonde.Finally.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu