Buna ziua caciula ca stapinul nu are gura! - tot despre DJ

Written on 16:01 by Constantin Manoliu aka Huck

Prin a mea dulce copilarie am avut parte de tot felul de intimplari unele mai cu morala decit altele,dar mai toate au contribuit la educatia mea.
Una din ele e cea pe care o povestesc acum aici ca start pentru o secventa intimplata aseara.
Pe undeva pe la vreo 12 ani,imi petreceam o buna parte din timpul vacantei de vara pe la serviciul mamei mele ,odata ca imi placea sa mesteresc alaturi de ea tot felul de proiecte de ale mele nastrusnice(incercam sa imi construiesc singur anumite jucarii de care nu aveam parte) si in al doilea rind eram mai usor de supravegheat chipurile.
Maica-mea pleca pe la 6 jumate dimineata ,caci la 7 trebuia sa semneze condica iar eu apaream pe undeva in jurul orei 10 cind tocmai se lua pauza de mic dejun, un ritual respectat cu sfintenie in acele vremuri.
Crescut in singuratate aproape, dadeam dovada de o timiditate exagerata cind dadeam nas in nas cu o cantitate mai mare de oameni pe care nu ii cunoasteam si intodeauna cautam sa ma strecor cit mai neobservat posibil pentru a nu mi se vedea roseata din obraji.
Astfel in prima zi cind m-am deplasat acolo ,aveam de infruntat lucratorii din un atelier plasat inaintea celui in care lucra mama datorita conformatiei spatiului respectiv,lucru pe care il stiam si de care vroiam sa trec cit mai repede cu putinta.
Ajuns la fata locului, cu pasi repezi trec de portar ce era instruit de aparitia mea prin curtea intrepinderii si imi fac curaj sa deschid usa atelierului.
Cum spuneam ,ora 10 era sfinta si respectata de toata lumea ,micul dejun fiind un ritual in toata regula.Bineinteles si lucratorii din primul atelier se adunasera la o masa ce era fix pe traseul meu catre mama si savurau de zor mincarurile din sufertasele clasice.
Stiind asta ma cam inmuiam si cautam solutii de a trece cit mai anonim, fara a fi interpelat de grupare.
Am dechis usa domol si am tras cu privirea spre a observa posibilitatea unui traseu ocolitor al punctului fierbinte.Ochesc un teanc de cutii ce se interpunea zonei vizuale a alora ,raminind doar vreo 2 metri de cimp deschis .O zbughesc la fuga catre maldarul salvator uitindu-ma in urma sa vad de am fost observat,fara sa mai fiu atent la traseul de dupa,dar, surpriza ,dau nas in nas cu unul din cei mai batrini ce tocmai avea de lucru prin zona respectiva.
Inghetat instantaneu in fata lui, nu scoteam o vorba, aruncindu-ne reciproc priviri intrebatoare ,el cu zimbetul pe buze eu cu spaima in ochi.
Imi revin rapid si tantos cu privirea inainte ii dau bataie catre usa atelierului mamei,cind, primesc taios din spate o replica :
Buna ziua caciula ca stapinul nu are gura !!!, ce m-a facut sa ma impiedic rusinat rostind timid un buna ziua mai mult soptit.Bineinteles ,batrinul a venit duios la mine si m-a luat la intrebari tinindu-mi o mica morala in legatura cu subiectul politetii si salutului pe care nu am uitat-o niciodata,invatindu-ma minte sa salut fara frica oameni necunoscuti in a caror preajma ma aflu ,mai ales daca erau mai in virsta decit mine.
De ce am relatat asta ?Ca un facut,dupa ce am scris postul de aseara legat de impresiile pe care le au cei ce se imbata cu apa rece ,o patesc in direct si cu martori.
Pe scurt, la un moment dat apare un tinar cu o geanta ce indica posibilitatea de a fi dj ce cu nosalanta o pune la pupitru se saluta cu vreo 2 de prin zona si isi face de treaba prin bar.
Nu am acordat importanta prea mare evenimentului ,insa la un moment dat ma trezesc ca imi atrage atentia un alt dj cu care stateam de vorba ca cineva ,adica tinarul respectiv , se pregateste sa puna muzica.
Moment la care am luat foc si fara nici o retinere am plecat sageata catre pupitru spre a afla pina unde poate merge indolenta unora,caci asa am considerat ca se intimpla.
Acolo ,am taiat muzica si dai cu intrebari :
Buna seara, eu sint Huck tu cine esti ?
Pai sint x de la locatia y .
Bun si tu nu ai invatat sa te prezinti si sa spui un salut celor care sint gazde ,mai ales celui care e dj rezident ?
E cumva locatia asta sat fara ciini ,unde oricine vine si face ce vrea ?
Pai sa vezi si sa nu crezi, etc. niste scuze cusute cu ata alba de ma enervam si mai tare.
Oare cit de incult si prost lipsit de maniere poti fi incit sa ignori cu atita indolenta existenta unor oameni ce au treaba totusi cu locatia respectiva ?Oare eu daca m-as fi dus si as fi procedat la fel la el in batatura cum s-ar fi simtit ?
Sint curios ce se astepta in mintea lui.Sa ma fi dus eu sa ma prezint si sa fiu incintat de prezenta lui ?sa il rog eu sa puna muzica?sa ii dau de baut moca?SA CE?
E incredibil cum poti fi ignorat la tine acasa de indivizi lipsiti de cei 7 ani de acasa.
Buna ziua caciula ca stapinul nu are gura !

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

3 Comments

  1. Anonim |

    Puteam sa bag mâna-n foc ca asa se întampla..

     
  2. Anonim |

    Puteam sa bag mâna-n foc ca asa se întampla..

     
  3. Constantin Manoliu aka Huck |

    Hahahahaha deci stiai tu ceva ceva si nu ai zis nimic...

     

Trimiteți un comentariu