Cineva acolo sus ma iubeste

Written on 14:04 by Constantin Manoliu aka Huck

Da,pot jura ca e adevarat,si ca simt din plin.
Desi sint pragmatic vis a vis de norocul meu in viata, avind in vedere ca nu am fost prea inzestrat la anumite capitole,cel putin cele de suprafata,acel cineva a avut grija sa compenseze la interior.
Primul simt,aproape primordial as putea spune, a fost cel al muzicii,sa o inteleg si sa o simt pina in ultima celula a fiintei mele,mai rau ca un viciu,intr-o dependenta eterna.
Din todeauna a fost linga mine si la bine si la rau,a avut grija sa ma inveleasca intr-o platosa protectoare ,incercind sa ma apere de vicisitudinile vietii,credincioasa,fara sa ma insele in nici o privinta,intr-o prietenie divina,ce ma duce in permanenta in locuri nebanuite in care ma descopar si ma tot redescopar la infinit, perpetuum.
E prietenul perfect,ce nu ma dezamagit niciodata,ce ma face sa pling ca apoi sa ma faca sa rid,ma ridica in slavi ca apoi sa ma aduca brusc pe pamint,are grija sa simt la maxim legaturile eterice dintre suflete la care tindem cu totii,comuniunea sublima intre spirit si material,acel no man”s land intre rai si iad.
Datorita ei,am primit si al doilea simt,acela de a sti sa aleg.Sa aleg suflete.
Acele suflete care imi sint prieteni,care ma accepta asa cum sint,care ma iubesc,care ma simt si ma inteleg,suflete care imi iau inima in palme si o mingiie,suflete linga care imi pling durerea in liniste,suflete care nu imi cer nimic in schimb,suflete carora le daruiesc din fericirea mea,suflete care ca si mine, nu vor sa se se piarda si sa se iroseasca.
Suflete carora le multumesc din toata fiinta mea ca exista,si ca am avut onoarea sa le cunosc si sa le simt linga mine,suflete care dau culoare forma si caldura cuvintelor,transformind sentimente fade in picaturi minunate de ambrozie si nectar.
Da,va multumesc,voua tuturor,fara sa dau nume,caci va stiti si simtiti ca ma gindesc si va am in inima pentru eternitate.
Ce bine e sa ai prieteni,Adevarati.
Multumesc,tie,celui ce acolo sus ma iubesti.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu