Another day.The old shit.And the question.Da ma crezi mai proasta ca ea?

Written on 08:06 by Constantin Manoliu aka Huck

Din pacate,dupa cum ma asteptam ,am primit iar aceeasi intrebare.
E o intrebare la fel de importanta precum cele existentiale,DE CE EXIST?DE CE RESPIR?DE CE ?in general,intrebare fara de care nici Luna pe cer nu se misca.Si cica, noi,porcii de barbati,sintem misogini,niste animale fara simtire care nu cautam altceva decit sa ne `tragem` in barci.Cica noi am facut o adevarata religie,un cult milenar din slava organului,considerind masculinitatea supremul,nemaivazutul,nediscutabilul principiu dupa care toate se misca pe lumea asta.BIIIIIIIIIIIIIIP!Wrong answer.
Se pare ca,de fapt,sintem mult mai rezonabili,in cautarea celui ce se cheama respectul fata de sine,atita vreme cit dupa atitia ani nu am auzit din gura vreunui ceva crescut inutil in jurul p...lii,aceasta minunata intrebare din titlu.
Imi place sa cred ca,sint cumva un om educat.
Un om care isi intelege conditia,se accepta pe sine insusi fara resentimente inutile,fara intrebari stupide,fara a cauta sa imi gasesc un loc in clasamentul speciei.
Intodeauna am evitat sa ma compar cu altii,sa ma studiez in fata oglinzii,unde sa imi descopar calitati fizice native pe care sa le speculez la maxim,ca de,vorba aia ,daca El a dat de ce sa nu le folosim?
Cred ca nici macar cei mai tari profesori de la geografie nu duc atit de mult la extrem,studiul unei crapaturi,fante,sau cum naiba ii mai spune in limbajul comun,al nostru ,al mistretilor.
Si nu cit studiul,ci mai degraba acordarea unui anumit grad de importanta,cel mai suprem posibil pe o scala ce nu se masoara in unitati de masura universal valabile.
Da,IMPORTANTA.
Scala asta,e ,de fapt ,Biblia dupa care se concepe absolutul pozitiei in clasament,scala ce e compusa din intrebari,care mai de care mai intrebatoare...Oglinda oglinjoara cine e cea mai frumoasa din tara?
Da sa revenim la intrebarea din titlu,ce duce atita greutate in cuvinte ,incit nici cel mai tare filozof nu poate sa ii gaseasca in totalitate esenta.
Cred ca nici macar hitrul Murphy nu ii poate da un raspuns pe masura interogatiei,ce ar putea sa o transforme intr-o axioma general valabila.
Ce as raspunde eu ?
Habar nu am.Desi am auzit-o de destule ori,am incercat sa ma limitez undeva la marginea bunului simt in privinta raspunsului,lasind zeii sa imi hotarasca soarta,caci e mai rea decit sabia lui Damocles sau uneori decit caznele din cutia Pandorei.
E o intrebare care ma face sa ma simt stupid,care ma face sa ma intreb de ce as iubi o femeie care ma intreaba asa ceva.
Da,de ce iubim femeile?
Asta apropo de Cartarescu.
La care, in limita educatiei pe care o am,am apelat cindva sa ma sustina prin DE CE IUBIM FEMEILE? ,sa puna o vorba buna ,caci el mestereste altfel cuvintele,pe linga cea pe care am considerat-o iubirea vietii mele...
Si ce am primit?
Intrebarea din titlu ,dezvoltata la superlativ ,scrisa pe primele pagini ale cartii, o sa incerc sa o reproduc aici cit mai fidel exceptind anumite cuvinte avind in vedere regulile blogului.
Citat:
`Le iubim adesea,pentru ca facem ce vrem din ele,le iubim pe cele care ne f..t k-lumea,le iubim pe cele ne s..g p..a ,le iubim pe cele care ne lasa sa `sarim` calul,le iubim pe cele care imit orgasmul,care ne fac sa credem ca sintem niste zei pentru ele.
Le iubim pe cele care ne permit sa le boxam citeodata,le iubim pe cele care n-au personalitate,le iubim pe cele care fac plozi pe care ii cresc singure,pentru ca voi nu sinteti in stare!
Le iubim pe femeile care ne fac sa credem ca sintem cele mai tari sculi (textual reprodus),ca nu mai e nimeni ca noi,ca noi f..m cel mai bine,ca o facem pe femeie sa se simta in al `9 lea cer`(nu stiu ,iad sau rai)(tot textual reprodus)`
Ma opresc aici ,caci ,deja incepe sa sune mult peste limita bunului simt.
Asta in conditiile in care,respectiva carte ar fi trebuit sa constituie un punct de plecare la o discutie civilizata,ca intre 2 adulti,ce cred ca pot sa isi rezolve disensiunile prin intrebari si raspunsuri directe si la obiect.
Din pacate....
Cred ca ar trebui schimbat ceva.Nu mai e de actualitate competitia intre barbati.
Ele deja au dus la rangul de arta, asta.
Atita vreme cit intrebarea...e atit de intrebatoare.
De ce oare trebuie sa intrebati?
Sorry,eu unul...nu mai imi doresc sa aud asta.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu