DE CE?

Written on 23:22 by Constantin Manoliu aka Huck

Nu cred ca am inteles sau o sa inteleg vreodata logica feminina.
Trebuie sa recunosc ca ma dau batut.
Una din intrebari e ca de ce te face o femeie sa ii arati ca tii la ea,sa ii spui ca esti indragostit de ea,sa ii spui ca o iubesti,sa ii spui ca iti place de ea si asta la dorinta directa uneori a persoanei repsective si mai apoi sa te ignore sau sa te trateze ca si cum discutia ar fi fost despre vreme sau mai stiu eu ceva banal si de curtoazie.
Stiu ca deobicei asta face parte dintr-o tactica de verificare ce uneori tine mai mult sau mai putin,functie de gradul de neincredere obtinut in urma unei foste relatii,dar,mi se pare absolut ciudat sa aborzi o mult prea multa tacere acceptind tacit,totusi,declaratiile tale.
Exceptind faptul ca mi se pare penibil din punct de vedere al unei educatii civilizate,sa tii omul in sah asa doar de dragul unor confirmari ce de multe ori vin mult prea tirziu,inclin sa cred ca a devenit o chestie asemanatoar ecu un sut in fund.
Nu vreau sa par misogin,si nici sa inclin in partea feminista a spiritului,avind in vedere ca se pare ca lupta egalitatii dintre sexe e cam de mult incheiata,fiecare parte excelind in anumite laturi,sint de acord ca uneori logica lor e mai practica si nu neaparat in detrimentul barbatilor.
Tocmai de aceea,mi se pare ilogic,sa te comporti asa,plecind de la premisa,cred,ca toti barbatii sint niste porci mincinosi care doar vor sa ti-o traga,si pentru asta se folosesc de toate tertipurile,inclusiv de acele cuvinte care exprima niste sentemente,de fapt inexistente.
Si spun asta,nu neaparat din exeprienta proprie,ci si din discutii la un pahar,in care observ tot mai des o revolta legata de vocabular expresii si comportamente.
Ce satisfactie poti avea in a nu raspunde ,macar civilizat ,la un mesaj,telefon,declaratie ori ca nu te intereseaza ori ca ai treaba ori ca altceva.(recunosc sinteti geniale in a inventa mii de motive der scuze cit mai plauzibile,ma rog pentru unii...)
Daca tu ca barbat chiar ai o scuza plauzibila, devine o chestiune de viata si de moarte,dar asta e alta poveste.
Inteleg uneori ca,datorita anturajului,dai peste tot felul de specimene umane si simti nevoia sa te protejezi,dar asta nu inseamna ca toti sint la fel.
Poate totusi exista si barbati civilizati care isi doresc acelasi grad de civilizatie,plecind de la premisa ca,inainte de a fi imaprtiti pe sexe,sintem oameni si avem un sitem de gindire care face diferenta intre noi si regnul animal.
Cum tot nu o sa inteleg femeile care,desi iubesc sau le place sau vor sa declare,nu o fac mai ales pe motiv ca nu se cade ca ea sa vorbeasca prima ca nu cumva el sa profite.
Bunul simt,intelegerea,ingaduinta,simtirea,frica,si toate celelalte pe care tot timpul ni le cereti,ar trebui sa le aiba si ele fata de ei,nu sa constituie doar un mijloc de verificare a ideii ca tot timpul sintem musai inselati.
Sint,cred un destupat la minte,poate uneori prea credul dar am invatat un lucru,acela ca timpul fuge si nu am timp de minciuni,caci adevarul imi ocupa prea mult timp sa il aflu.
Si ramine vesnic intrebarea DE CE?
P.S. e doar o intrebare generala si NU are legatura cu nici o relatie avuta prezenta sau viitoare,asa cum am mai spus,incerc sa fiu obiectiv,rezumindu=ma la fapte de viatza pe care le observ curent in jurul meu.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

6 Comments

  1. Anonim |

    am observat ca nu ti-a lasat inca nimeni nici un comentariu.. ceea ce e foarte pacat caci blog-ul e nou si merita infrumutesit cu niste replici acceptabile :) spre deosebire de cel dupa netlog.com

    de ce mi-am ales sa raspund tocmai pe acest subiect ? probabil k si eu mi-am mai pus intrebarea DE CE!
    adevart ca, femeile se asteapta ceva la un barbat, ca sa le zica tot ceea ce vor sa auda etc dar noi sa nu cumva sa ne asteptam la alcelasi drept. :) sa nu fiu inteles greshit.. ma rapesc de ori ce stereotip, caci nu sustin astfel de atitudini si gandiri despre femei nici cat despre barbati. vb ta se difera de la om la om. nu se poate baga toata specia in alcelasi sertar, chiar cel de jos..

    adik eu sunt de parerea ta cand mi se pare normal sa ne asteptam la fel la aceeasi apreciere, civilazare si emancipare cum se asteapta de la noi, nu ? sa nu uitam ca totul se leaga si cu RESPECTUL ! :)

    hai ca-s cam obosit la ora asta nu prea ma gndesc limped si formulez niste propozitii de 2 bani cu cuvinte incrucisate k ligamentele mele de la genunchi :)

    ps.> mama pana am inteles cum se adauga un cometariu aici au trecut ani buni..

     
  2. Anonim |

    mda...DE CE!?? asta e si intrebarea mea. si sunt femeie. nu am reusit sa inteleg anumite comportamente ale barbatilor, in anumite conjuncturi. chiar nu pot. ori sunt eu limitata si nu cred deloc varianta asta, nu doar din lipsa de modestie sau self-trust excesiv, ci pentru ca pur si simplu uneori sunteti mult prea complicati. lasand asta la o parte si incercand sa fiu mai mult ontopic...parerea mea legata de oamenii care ii arunca cu nesimtire pe ceilalti intr o oala comuna este una nemiloasa. limitati, inculti, "prost inteligenti" ca sa folosesc o expresie de a ta. e ca si cum ai spune ca romanii stau in corturi la roma. sa mi fie cu iertare...si eu am suferit si am iubit si am fost parasita si am parasit si bla bla..da asta nu inseamna ca orice barbat care mi iese in cale trebuie calcat in picioare si supus unor teste prostesti. daca imi zice daca nu imi zice...de mintit e al naibii de usor. si atunci...cum iti dai seama daca e pe bune sau nu? in fine...ma duc pe campii. femeile sunt aiurea in marea majoritate. respectu fata de persoana de langa tine...UNDE E???

     
  3. Anonim |

    Bingo...nu am somn...asa ca... pun un comment si aici. E mai usor sa vorbesti si sa minti decat sa arati si sa simti. De data asta chiar ca spun "Noapte buna!"

     
  4. Bluemind |

    Poate pentru simplul fapt ca ea se crede mult mai presus ca tine dar personal le-as cataloga pe acest gen de "femei" ca fiind degeaba sau destul de inguste la minte.
    Si Huck mai vezi de niste pluginuri de pe blogspot care sa iti imbunateasca traficul ;)

     
  5. Anonim |

    "Timpul fuge si nu am timp de minciuni, caci adevarul imi ia prea mult timp sa il aflu"
    Da....Mult prea adevarat. Dureros de adevarat. Dar daca e atat de dureros, de ce e atat de necunoscut? Se pare ca actuala societate umana prefera sa nu afle adevarul dureros si sa se acopere in minciuni ce nu te lasa sa iti folosesti timpul si posibilitatile asa cum iti doresti. Si tu ca un mic atom ce isi da seama de imensitatea greselii, te zbati si te agiti. Dar.....intr-o zi vom reusi si lumea va fi mai luminoasa. Nu vor mai fi minciuni, de ce-uri, si intrebari lasate fara raspuns sau evitate.
    Cred ca am intrat in povesti nemuritoare....tot timpul va fi asa. Trebuie numai sa ne adaptam si sa incercam sa fim noi cei care infrunta adevarul.

     
  6. Romanita |

    de ce?
    pai sa vedem de ce nu-mi place in totalitate acest "articol"! pai....
    "dorintza directa?"ce dorintza directa ? au fost exprimata acesta sau au venit asa din semnale care s-au receptat in timp! as mintzi sau as fi cu adevart ipocrita sa zic ca femeile nu trimit semnale dar sunt 2 feluri pe care merita sa le enumer-unele subtile si dragutze si unele pe fatza care ar putea fi luate ca un filt mai avansat! si despre ce tactica vorbesti? nu sunt de acord cu ideea de a incadra totzi oamenii in aceiasi oala! nu poti sa-ti faci o parere generala dupa numai cateva tentative si chiar si atunci...noi prin natura noastra umana tre sa cautam, sa cercetam , sa analizam si sa triem....ce nu ne place excludem ...ce ne place pastram ....ce nu ne place nu mai gustam:)) a nnuuu de acord se interpreta gresit:))
    sunt total de acord cu ideea ta de egalitate intre sexe...nu exista pe acelasi plan...fiecare "exceland in anumite laturi".
    daca gandesti ca totzi barbatii sunt niste porci, esti tu o "poarca" -nu exista ideea de toti asa cum am zis mai sus...fiecare om e unic in felul lui! noi si fulgii de nea:D
    ca nu raspunde la o declaratize...hmmm...urasc sa nu mi se raspunda la intrebari si la declaratzii .macar cu un "ma!!....ma lasi!?!?du-te in pusca mea "dar tre sa recunoastem ca de multe ori declaratziile te iau prin surprindere si un raspuns simplist e jenant...si poate chiar si un raspuns negativ si simplu e la fel de jenant" te iubesc"-"ok"...:-??...OK CE???? ok da ...ok nu?? ce ok??merci de raspuns...esti bou sau vaca....asa ca de cele mai multe ori taci si taci si taci...ca prostul...ca proasta...nu mai conteaza sexul in esentza prostia e aceiasi! eu sunt pt a vb deschis- aici TE SUSTZIN! si in gasit scuze...da e adevarat: suntem bune :D
    si acum sa revenim la de ce?
    pai pt a se simti bine , pt a se simtzi ca poate , pt a se simtzi ca exista
    pt ca e proasta pt ca e prost , pt ca numai atat poate ....dar...mereu este un dar -ti-am zis ...dar si barbatii tac cand le declari ceva:)) tac ca prostii...si nu spun nimic ...si se duc acasa ...se dezbraca ...se posteaza in fatza oglinzii...izi incordeaza muschii... si spun" sunt inca bun, inca una care nu ma merita!"

     

Trimiteți un comentariu