Virusul Căpușa ultima parte

Written on 16:37 by Constantin Manoliu aka Huck

Intrat in segregație,lipsit de drog,dai în comă psihică,mutilat, cu răni supurînde,impins de toți de ici colo cu gesturi fade de dezgust,te lași adînc scufundat în tratamente fără să te chinui să intelegi prea mult.
Durerea fizică nu mai există,iar cea psihică ajunge la un nivel atît de înalt încît te contopești cu ea insăși,sublimînd amorf,aproape fără conținut intr-un ambalaj folosit si refolosit,ponosit.
Cei din jur te compătimesc ,bucuroși cumva că,datorită ție, ei au fost feriți și că cineva te va folosi drept cobai pentru descoperirea antivirusului.
Deși tu îsăși ești antivirusul,toți sînt neîncrezători,mai ales că,fiind rezultatul unui experiment de laborator,prezentarea nu e chiar tocmai cea mai plăcută din lipsa unor materiale ce puteau să îti confere un ambalaj demn de medicamentul secolului.
Din păcate,mutațiile genetice sint prea rapide,iar victimele mult prea numeroase.
Vindecat? cred că da.
Dar nimic nu mai e la fel.Toate sint pătate de dîrele drogului,orice ai face nu poți să mai dai savoarea avută altădată.
E un stigmat,ce ești cumva obligat să îl porți cu tine tot restul vieții,o mărturie vie,o dovadă a evoluției însăși.
Păcat.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

1 Comment

  1. Anonim |

    mda..virusul...de fapt nu...VIRUSUL..eu nu pot trai fara el. oricat de mult as vrea. l am procurat acum ceva timp...cand eram mai tanara..si acolo a ramas. "virusul capusa" e ala cu tulpina groasa si complexa. e acela pe care il iei si orice i ai face nu se da dus. iti intra in corp, in sange, in minte si nu mai iese. nu poti trai fara el. il iubesti. e virusul care te tine in viata. orice ar spune unii sau altii eu chiar cred ca nu se poate trai fara el. degeaba ne dam rotunzi ca nu si nu. te a infectat o data si e de ajuns. al tau e. varianta ideala ar fi sa i gasesti si perechea, dar asta se intampla destul de rar si chiar daca se intampla, uneori suntem atat de inversunati impotriva lui si a purtatorilor, incat nu l mai vedem sau ii dam cu piciorul convinsi ca nu poate fi perechea perfecta. jumatatea virusului tau. nu stiu draga Huck daca am inteles ceea ce voiai tu sa transmiti dar...am scuza perfecta...sunt blonda :P na ca mi am facut si reclama.

     

Trimiteți un comentariu