Muzica mea de suflet

Written on 16:43 by Constantin Manoliu aka Huck

Cum nu prea am timp sa umblu dupa tot felul de widget or gadget de adaugat la blog, ma inspir de la Coco, sau de la Traian.
Asa ca am preluat si eu playerele alea cool si am adaugat inca o facilitate blogului, aceea de a asculta muzica in timp ce cititi, mai ales ca am ceva reclamatii despre lungimea posturilor.(Sic!!)
Cum am ceva ani de cind `montez` o colectie de muzica house , intitulata `Ladies of House Music`,am hotarit ca ar merita efortul sa le pun la ascultat.
Colectia e compusa din piese vocal din mai toate tipurile de muzica house,alese dupa calitatea vocilor si a versurilor,in general cu un mesaj destul de adinc pentru cine are rabdare sa asculte.
O sa recunoasteti de acum clasice voci ca si ale lui Nadia Ali aka Iio, Rachel Starr ,Melanie, Andain, Ofra Haza si inca multe altele.
Ascultati si va bucurati urechile si sufletul!!
P.S.
Daca o sa doreasca cineva sa il downloadeze pentru colectia personala numai sa spuna si se rezolva

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

1 Comment

  1. Traian |

    Seturi grozave cu piese intr-adevar superbe. Te sfatuiesc sa-ti faci un cont pe filebox.ro sau pe alt site de gen si sa faci un link direct de download de acolo. E mai usor si pt tine si pt cei care vor dori sa downloadeze ce ai facut tu cu...sufletul:)

     

Trimiteți un comentariu