Dedicatie

Written on 00:03 by Constantin Manoliu aka Huck

Ca tot e vreo 12 si ceva minute, am zis sa intru totusi in cadru sarbatorii, care se sarbatoreste, desi, e importata.
Ma bucur, chiar asa, ca pot sa dedic ceva de suflet tuturor iubirilor mele.
Iubiri ce vreme de 40 de ani le-am trait.
Prima iubire ce nimeni nu o uita niciodata.
A doua pe care ai crezut ca o sa fie ultima.
Urmatoarea care nu te-ai asteptat ca o sa vina.
Si toate celelalte,care cu ochi verzi,care cu ochi albastri,care dulce,care amara,care enervanta,care iubareata,care ii sta bine in alb,care ii place sa se plimbe,care ii place sa isi aduca aminte, care a avut curaj sa imi suporte defectele, care a profitat si tot asa..
Caci intodeauna am dorit sa iubesc.
Fiecare femeie are ceva de iubit.
Ca iubesti senzual, sau animalic, sau platonic,turbionar ori dead calm,din cind in cind patetic ori rusinos,ca iubesti secunda in care ii vezi ochii, ca iubesti o eterna dilema ,oricum ar fi e bine ca iubesti.
Si o sa iubesc pina in ultima suflare.
Ce as vrea sa fie duioasa ,sa zica din buze , Te iubesc.
asadar pentru voi toate iubirile mele pe care am avut onoarea sa va intilnesc si celor pe care le voi intilni va dedic:

intilnire.mp3

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu