Dansatoarele

Written on 21:35 by Constantin Manoliu aka Huck















Gata.
Incepind de azi pun bazele unui ghid intitulat `Cum sa faci sa iesi in evidenta`, avind in vedere ca am devenit abonat vizual permanent la acest tip de comportament, care incepe sa imi sune foarte deviant, o boala a secolului 21, una din ce in ce mai vizibila, cel putin pentru mine.
Vizualul de data asta e concretizat in cele 2 dansatoare aparute pe la o bucata de noapte, asa cum ai face o mica vraja, bineinteles montate pe unul din cei 2 stilpi de baza ai Bourbonului.(sic!!)Cum stateam si savuram impreuna cu o prietena de suflet atmosfera din ce in ce mai incendiara, fara sa vrem amindoi sesizam ca ceva ne bruiaza frecventa comuna pe care eram.
Bruiajul erau fix privirile celor 2 dansatoare ce se dadeau de ceasul mortii sa fie remarcate, prin dansul lasciv, ori parul aruncat in toate directiile, ori chiote cam trase de par, in paralel cu sms dat de privirile lor:`Da ce faci , inca limba ta nu atirna la vederea nurilor mei?Nu remarci calitatea impecabila a buclelor mele?Ai observat cu cita delicatete imi acopera aceste minunate manusi de dantela neagra, ale mele degete lungi?Etc..`
Siderati, ne intoarcem unul catre altul si pufnim in ris, fara sa ne pese daca sintem vazuti sau nu, de catre personaje, eu unul chiar am schitat o aplecare sub pupitru pentru a da glas unui hohot de ris.
Se pare ca gestul nu a scapat neobservat , caci in urmatoarele momente amindoua au inceput sa susoteasca de zor si sa ne fixexe si mai abitir, de parca eram la vreo radiografie pulmonara.
Normal ca am acceptat provocarea duelului din priviri , si ca un nesimtit am inceput si eu sa transmit ,reply :`Daaaa esti buna,da de aruncat:Eu zic sa mai lucrezi la partea posterioara:Da manusile le ai ca sa iti ascunzi petele de la spalat vase?si tot asa..`
Asta bineteles, dupa ce cu tupeu am pus mina pe un aparat foto si dai vizibil cu pozatul , deh, sa am amintiri ...
E incredibil ce nevoie au unii de a iesi in evidenta.
E la fel de incredibil cum fac in acest lucru o necesitate zilnica aproape o poti include la categoria viciu, lucru pe care cred in curind se va intimpla.
Sa nu se inteleaga gresit.
Nu am nimic cu persoanele de sex opus care au un spirit deschis si isi doresc sa danseze sau sa fie admirate.
Dar intodeauna o sa apreciez pe cele care o fac intr-un mod cit se poate de natural , chic, fara a fi vulgare si fara a cersi aprecierile celor din jur.
Si, cind le vezi pe cele din poze te intrebi de ce se mai lamenteaza cind sint tratate drept femei usoare , de consum sau ca le sint arogate tot felul de epitete din jargonul de cartier.
Sint o doamna, ce p..a mea???

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

4 Comments

  1. Anonim |

    esti belea.
    daca ma chemai pe mine le faceam niste poze de chiar ca-ti ramaneau amintiri :D
    dar oricum tare faza, mi-o imaginez foarte bine (si cum "dansau", si cum radeai de te tavaleai pe jos)
    pacat ca nu am fost si eu de fatza.
    era distractie.

     
  2. Traian |

    Iarta-le Doamne, ca nu stiu ce fac....Lasa-le ma Huck, ce dracu, nu mai era "Four Roses" in magazie, de ai avut timp de pierdut privind doua nemenstruate de maxim 20 de ani?
    Lasa-le naibii in pace, daca asa au vazut ele la TV ca e..cool,lasa-le sa se manifeste, de ce trebie sa le bagi in seama? Ti-ar fi convenit sa stea toate si toti la mese? Pana la urma trebuie si din astea, nu numai consumatori, mai fac atmosfera. E drept ca nu aduc profit ...intreprinderii: Isi iau si ele o Cola, sug din ea toata noaptea, pana nu intervine vreun...printisor, care sa le ofere ceva de baut, gandind ca o sa le dea pe spate.
    Prosti suntem tot noi barbatii ca ne uitam la ele, nu ele ca profita de cat de boi suntem. Ele si-au atins scopul: au fost remarcate; dar ei/voi? (scopul celor care le priveau era clar sa le futa, nu?:))? )
    ti pup

     
  3. Anonim |

    Dragul mieu Traian,
    Cred ca trebuie sa fac o adnotare.
    Ca sa fie clar punctul meu de vedere legat de asemenea personaje.
    Repet ca si in post , nu am nimic impotriva ca persoanele de sex opus sa se manifeste liber si deschis, ba din contra consider ca am reusit sa fac o atmosfera perfecta cind vad ca lumea uita de reguli, cotidian sau alte oprelisti ce le mai au pe creier si se dezlantuie la distractie.
    Insa nu pot accepta ca in locul celor care danseaza ca asa simt ele nevoia sa se exprime, o fac pentru ele in primul rind, si ai vazut si tu atitea cazuri aproape perfecte,sa imi murdareasca raza vizuala niste obosite care se cred intr-un bar de striptease,dansatoare la bara.
    Daca tot au fost lasate pe fata pamintului ca reprezentante al frumosului (vezi fashion tv ,da?)
    atunci asa sa ramina, nu sa foloseasca toate calitati in scopuri mai mult sau mai putin oneste.
    Urasc femeile care imi baga pe git cu forta, frumusetea lor de multe ori artificiala, in loc sa ma lase sa descopar eu incet ceea ce le reprezinta.
    Cam asta era ideea.
    Cit despre ca noi sintem prosti ca punem botul iti dau dreptate, insa fii de acord ca un barbat educat si cu gusturi nu face asta.
    Eu unul ma consider unul din ultima categorie si intodeauna,chiar daca o sa par misogin am sa atac comportamentele de genul asta chit ca poate imi ridic in cap juma de Romanie.

     
  4. Aayana |

    A ieşi în evidenţă se poate face prin mai multe feluri şi se pare că cel mai mult ne deranjează când se întâmplă voluntar.Foarte bun articolul!

     

Trimiteți un comentariu