Fata hot cu bot - o noua specie

Written on 08:48 by Constantin Manoliu aka Huck

Romănia e intradevăr 'ză lend ăf cioise' numai că puțin cam pe de lături.
Libertatea de a importa orice 'de dincolo' ,deși are niște reguli la noi mai ciuciu să se respecte.
Și de aici apar 'mutații genetice' comportamentale ce te fac să inventezi noi termeni.
Nu am inventat noi pitzipoanca dar în schimb am adaptat-o și tunat-o de te crucești și spun asta fără a căuta să fiu misogin sau antifeminist.
Prin natura ei psihică femeia e oarecum cumva obligată să facă tot ce ii stă în putință de a evidenția feminitatea pentru a îndeplini scopurile ancenstrale de a duce specia mai departe prin orice mijloace.
Evoluția ne-a adus într-o societate dezvoltată, în care alternativele și posibilitățile de a îndeplini 'trebuie să fiu frumoasă' sînt nenumărate și accesibile , ce ar trebui să aibă un rezultat excelent.
Numai că nu e așa ,atîta vreme cît 'mă izbesc vizual' de niște exemplare bune de pus în rama cu 'așa nu'.Orice pădure are uscături da Romănia excelează.
Le vezi oriunde ,dezbrăcate,machiate,botoase, afectate,ciudoase una pe alta, pline de sine,etc.
Un specimen remarcat e următorul:
Machiaj strident, îmbrăcaminte sumară sau transparentă și un BOT țuguiat combinat cu o expresie afectată a feții ce îți induce ideea că săracuța a fost obligată să iasă din casă așa ori cît de proastă e lumea că nu îi înțelege conceptul de frumusețe.
Nu am contestat vreodată această necesitate de 'a fi frumoasă', însă nu pot întelege deraierea de la principii.
Ok.Te machiezi.Dar de ce strident?Ce te face să crezi că eu masculul o sa bifez ok și o să incep să mă învirt in jurul tău cînd mie greu să descopăr dacă ai ochi și ce culoare au?
Kilele de fard,rimel, ruj,genele,alunițele ori alte accesorii false nu fac altceva decît să creeze o imagine falsă și atunci nu ar trebui să te mire că el dimineața tresare în pat și are tendința să te întrebe cine ești și ce cauți acolo.Right?Bănuiesc că multe o știu dar o fac constant.Don't get it.
Peisajul coloristic e completat de BOT.
Mdea.Care e treaba?Ce te face să crezi că buzele alungite îmi stîrnesc mie vreo senzație că ai fi femeia cu care îmi doresc să îmi petrec restul vieții alături de tine?
Botul ăla nu induce decît o senzație de acreală care mai mult ca sigur mă duce cu gîndul că ești genul caruia nu îi convine nici cel mai minor lucru.
Alături de BOT , grimasele afectate de prințesă neînțeleasă și lipsită e afecțiune sînt un ingredient necesar la peisaj.Why?
Să coborîm.
Transparență, sumar, vizibil e ok pînă la un punct, acela în care induci dorința de a explora ce e dedesubt, dar...
Căci există un dar.O vezi aproape dezbrăcată cu o gestică permanentă de a încerca să acopere ceea ce e dezgolit ori dezgustată că ceea ce se vede dă drumu la bale.Why?
Să nu îmi spună nimeni că nu s-a gîndit la asta CÎND a stat juma' de oră la oglindă probînd hainele de ieșit.Ar fi în contradicție cu afirmația că 'ele e mai calculate și logice' decît noi porcii de bărbați.
Right?
Vaaaai fată, m-am îmbrăcat și eu pentru mine să mă simt frumoasă ,dar animalele m-au dezbrăcat din ochi de mă simțeam că umblu goală pe stradă!! :))
Deci , atunci cînd ai hotărît să ieși din casă așa ,ți-ai asumat ȘI riscuri să ți se vadă comorile vandabile.Atunci de ce ești afectată că ți se pune un preț pe frunte?
Pentru că nu pari altceva decît o marfă expusă în raft,ambalată juicy, contrar așteptărilor.
Daaaa sîntem niște porci care nu sîntem în stare să vedem în voi decît ceva de care 'te ții cînd te dai în bărci' în loc să remarcăm unicitatea și nu apreciem bunătatea ta sufletească prin care ne arăți ce pierdem.HA HA.
Wueii ,păi dacă ai hotărit să aborzi un 'cameltoe' comportă-te ca atare,dacă ai îmbrăcat un pantalon cu talie scurtă din care îți iese lenjeria acceptă asta, dacă ți se expun nurii lăsați liber sub o bluză transparentă fii mîndră că ești in stare, dacă ai ales o fustă scurtă nu mai trage de ea la fiecare 15 secunde.
E logic ca mie ca bărbat să îmi fugă ochii spre porțiunile de interes comun.Eu că le vreau tu că le oferi.Da nu îmi vinde gogoși că tu de fapt te-ai îmbrăcat pentru tine și noi profităm de asta.
Vrăjeală.Știi foarte bine ceea ce faci.Dacă nu vrei să oferi sînt convins că o știi să o faci.
Așa că nu te mai victimiza atîta vreme cît e asumat.Right?
Pe de altă parte, există și reversul.Un NOT general pe toată linia însă cu același BOT comun.
Nu machiaj, nu haine sexy, nu feminitate, nu în general.
Nici așa soro.
Cum vrei să te doresc cînd văd că nu îți dai minima silință pentru vreo urmă de feminitate?
În fine.
Fata hot cu bot e specia nouă urbană romănească ,care în disperare încearcă sa vîndă marfa pe orice cale trecînd de la genial la penibil îtr-o secundă.
Nu vă mai plingeți,căci bărbații care vă vor sînt oglinda a cum vă prezentați.
La urma urmei , toată lumea vinde.Acuma depinde pe ce vinzi: pe bani sau pe dragoste?

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu