P.S. Ura și la gară!!!

Written on 12:02 by Constantin Manoliu aka Huck

Acu' să vă zic și de la ce m-am luat.
Aseară am avut o petrecere particulară într-o locație din Iași.Locație care dispunea de 2 săli de petreceri.Una mică, cea în care am făcut eu atmosferă și una mai mare unde era o nuntă.
Nuntă clasică de mirleți.
Mirleții ăia obosiți ,urmașii din articolul precedent.
Întimplarea sau nu, face că separația între cele 2 săli o constituia doar un mic hol și o ușă de termopane.
Ușă care teoretic ar fi trebuit să fie folosită cu măsură.Dar nu.IERI NU.
De ce?
Pentru că mîrletele romăn ,cînd vine la petrecere vine cu cățel și purcel inclusiv urmașii.
Plozii cu care trebuie să se laude intre ei.
Care mai de care îmbrăcați a la Botezatu ori a la a lu' Bote și bineînteles la fel de mirleți ca și suma de 'Fulga – mămici 24 de ore', blonde la mini jup cu o celulită de firmă pe ele ,afișată cu cea mai mare noșalanță.
Iar aria de vîrstă ,întrece orice așteptări.
De la pitztipoanca care la o bucată de noapte legăna landoul în care un bebe nevinovat încerca să doarmă, asta după ce ea a defilat de zor culegînd balele mirleților cu Fulga la toartă, pe chipul cărora se citea:Mhoaaa da cum poate să arate asta și vorba aia mai are și plod proaspăt ,iar a mea îi...
Pină la copchilițe de 10 ani îmbrăcate la fel ca mami ,mami, mami...și defilînd cu aceeași impozanță la comandă cînd minunatele fătătoare își comparau produsul:Zi nu a mea e mai frumoasă?
Mă rog să zicem că asta ar fi o chestiune care o mai poți ignora.Orice cioară își iubește puii în felul ei.
Dar, toată această grădiniță participantă la eveniment își făcea de cap sub privirile indulgente ale celor care cică le sînt părinți.
Facere de cap concretizată , într-o alergătură permanentă însoțită de cele mai isterice țipete, prin ACEA UȘĂ ce făcea separația intre săli.
Cum o petrecere de 50 de persoane civilizate, a căror pretenție a fost de la BUN ÎNCEPUT ca muzica să fie la un nivel sonor civilizat ÎNCÎT să nu deranjăm pe ALȚII, nu poate ține piept la 150 de mirleți dezlănțuiți pe care cei ce puneau sau cîntau muzică acolo trebuiau să îi acopere, cam prindeți ideea la ce se întimpla.
Ușa respectivă rămînea larg deschisă pentru a completa traseul celor 'nspe plozi ,atfel că decibelii de alături dansau cu drag și ei la petrecerea mea.
Cam ce era acolo?hmm...
Pe lingă ei, pitzipoance de rup niște locații de fitze din Iași defilau de zor , că de na de oriunde poa' să sară 'Făt Frumos în BMW' care ar putea să îi ofere și ei posibilitatea unei aceași petreceri mai frumoase și mai ...
Apropo de BMW, vine la un moment un ospătar să mă roage să anunț la microfon că un oarecare proprietar de BMW a parcat cam neregulamentar în fața intrării.
Unul din invitați prezent pe lîngă mine , zice hai întreabă deși nu cred că e de la noi.
Și avea dreptate.
La care șugubăț zice:
Deci clar nici unul dintre noi nu are BMW și doi oricum noi nu am fi parcat acolo!
Ospătarul nu a prins ideea , dealtfel și el un mîrlete.
Ideea era că majoritatea invitaților erau profesori și medici.Fără BMW.
Același ospătar care , încerca să mă ajute la reușita petrecerii suflîndu-mi :
Bagă și tu un Emeneaito , un Dansu Pinguinului, să vezi cum o să danseze lumea, el fiind un dj neînțeles obligat să facă ospătărie iar eu vreun nepriceput, atîta vreme cît la mine se dansa o piesă odată la juma' de oră.
Lucru de altfel normal avînd în vedere că media de vîrstă era peste 40 iar în sală temepratura sărea binișor peste cea de afară, da astea e chestiuni mai greu de înțeles.
Să revin.
La ușă.
Personalul locației era total dezinteresat deși li s-a atras atenția, “Mămici – 24 ore “ se hlizeau de zor la bancuri porcoase spuse de vizibil viitori amanți(ahaaa, cu prietenu' meu cel mai bun...)care la rîndul lor făceau gașcă cică pe liîngă scrumieră, doar ca să poată comenta în liniște:Mhoaa da ce mu...,da ce aș fu...; asta deși era VIZIBIL că sîntem deranjați de dute- vino de pe ușa respectivă.
Vreo urmă de bun simț?
Nheaaaa.
Mîrletele urmaș de soi , mîncător de semințe și băutor de bere la PET pe bordură, fan înrăit ACM, cu BMW parcat în fața intrării(ha,ha) se uita compătimitor la ce petrecere de căcat era la noi.
Așadar:tu locație poți preveni pe cei din sala mică că ...problems dacă îți convine bine dacă nu nu iar tu mirlete ai putea să găsești pe cineva care să stea cu plozii cît ești la petrecere fără a oripila pe cei din jur cu dezinteresul tău major față de ceea ce înseamnă civilizație.
Așadar mie scîrbă de țara asta care nu mai are nici o șansă și o să militez de zor pentru plecat pe alte tărîmuri.De unde poate se vor întoarce oameni normali cărora le pasă.
Inclusiv eu.
Ura și la gară!

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu