Dreptul la replica

Written on 19:05 by Constantin Manoliu aka Huck

Se pare ca am stirnit un pic spiritele cu articolul despre alienarea vietii de noapyr.
Unul din organizatori a citit si a raspuns.
Cum imi place sa fiu obiectiv iar tonul raspunsului a fost cit se poate de civilizat, lucru pentru care ii mai tai din vina (sic !!) caci e mare calitate in ziua de azi sa iti recunosti greselile si mai ale public, o sa pun aici raspunsul.
salut huck, am citit postul tau de pe blog
ultimul si sincer cred ca esti putin cam exigent cu privire la organizarea evenimentului de la ciric de sambata....eu sunt unul dintre organizatori. sincer recunosc ca line-up-ul a fost gandit putin cam superficial si as fi dorit sa putem face altceva, gandindu-ma si la artisti, si la lume in acelasi timp...deci nu s-a facut totul numai pentru incasari asa cum crezi tu.
Aargumentul meu cum ca suntem la inceput si sincer iti spun ca tot ce s-a intamplat acolo s-a facut pe cont propriu fara sprijinul nimanui pentru ca nimeni nu ne-a bagat in seama din cauza ca localul nostru nu este foarte promovat comparativ cu celelalte localuri care au mai organizat astfel de evenimente in aer liber
N-a fost intentia noastra sa jignim pe nimeni insa nici pe tine nu te recunosc ca fiind un critic licentiat al evenimentelor din iasi..parerea mea personala din nou..si nu vreau sa te jignesc. am invatat multe pe perioada organizarii, vom face lucrurile mai bine data viitoare..si sper sa primim si feedback pozitiv data viitoare
cu respect, Radu


Acuma sa discutam putin.
Si eu iti apreciez sinceritatea si faptul ca iti faci autocritica.
Faptul ca e primul eveniment organizat, e o scuza normala, dar asta nu inseamna ca nu se putea face ceva mai mult.Un eveniment din asta nu il faci intr-o saptamina.
Ma bucur ca ai avut in intentie sa fie si muzica buna .
Cit despre jigniri, sa stii ca fac diferenta intre faptele expuse corect si doar reactii ca urmare a deranjamentului unor orgolii.
Nici eu nu am avut in intentie sa jignesc pe cineva cu articolul ; daca e cineva care se simte jignit asta e.
Acum ca exista replica ta, se evidentiaza mai bine dorinta de a face ceva bine si asta ma bucura.
Cit despre licentierea mea in a comenta, cred ca o cistig prin faptul ca am si eu peste 8 ani de munca in domeniu si am tinut si eu in spate evenimente destule, au trecut pe linga mine destui dj, etc.
Sper ca din aceasta polemica sa se traga concluziile bune si in acelasi timp daca o sa ai nevoie de vreo parere din partea mea , macar ca o informatie generala ce sa te ajute in organizare nu ezita sa intrebi.Cind cineva e bine intentionat ajut cu placere.
Uite ca ai parte de primul feedback pozitiv din partea mea.
Cu stima Huck

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu