Alienarea vietii de noapte

Written on 10:11 by Constantin Manoliu aka Huck

De 2 saptamini programul meu e relativ haotic.
O mica revenire la pus muzica cu deplasarea la Premiere Birlad, inceputul activitatii la radio BZI, interviuri pentru alte joburi si alte si alte schimbari de la o zi la alta .
Cert este ca am ajuns la o concluzie.
Viata de noapte trage clar catre alienare.
Clubul de la Birlad, desi foarte elegant si bine pus la punct a pierdut teren in fata unui concurent local ce nu se ridica nici pe departe la aceeasi calitate.
Lipsa de interes si mangementul dupa gura lumii isi arata rezultatele.Pacat.
Dar sa ma intorc la Iasi , unde acest week-end a fost full.
Desi promisesem ca ajung vineri si la Mall la PartyBoat si la Office Lounge la Botezatu, nu am reusit din diverse motive.Insa din discutii, concluzia generala e ca nu a avut efectul scontat.Nu comentez prea mult caci nu am vazut cu ochii mei, deci sint rezervat.
Insa, simbata nu am vrut sa ratez vizita lui Claus de la evenimentul de la Ciric, care sincer , a lasat un gust amar .
De ce spun asta ?
Pentru ca e incredibil cum ,tipic romanesc, multi cred ca e simplu sa faci un eveniment, si de ce sa nu fac si eu daca vreau ?
Pai nu e asa fratilor.Si mai recunosti si cu gura ta lucrul asta , ca e primul si esti la inceput.
Din start , ordinea dj –lor a fost prost aleasa, ca si numarul de participanti , adica 5.
Si nu orice dj daca stai sa analizezi.
Lista a fost cam asa :Claus ,Miki Love, :Lasaria, Lucian Barbulescu, Slim.
Cam multe vedete(asa zis vedete) pe metru patrat as zice la prima vedere.
Probabil ideea a fost :Ba hai sa aducem pe astia la un loc ca a rupem !.Mda.
Nu zic , uneori e o solutie buna, insa, in cazul de fata nu e.
Nu vreau sa se creada ca tin partea lui Claus sau lui Slim mai ales ca sintem prieteni.
Incerc doar sa fiu obiectiv.
Nu stiu cine a hotarit ordinea, insa e de prost gust , si o palma pe obraz sa pui pe unul din cei mai vechi dj sa faca warm-up la un main ce cuprinde Miky Love ,Lasaria si Barbulescu.Sincer ,alegerea lui Slim pentru after a fost cred singura inspirata, caci e foarte priceput la acest lucru.
Cum poti pune pe Claus cu o experienta de peste 12 ani sa puna muzica la warm-up ?
Si mai ales sa bagi dupa el pe una ca Miky Love, a carei singura calitate in a aduce public e doar abureala cu mixatul in sinii goi ?Claus ce a facut warm-up la nume mari , nu la imitatii de vedete, ce vin cu figurile alea de capitala si cu ideea de a prosti provincia.
Sa nu zica careva ca baga muzica bine...
Pai ori e show de striptease ori e un event de muzica buna ?Tipic romanesc.Varza.
Si mai si chemi omul de la ora 21 cind stii ca nu iti vine nimeni inainte de ora 23.
Il chemi pentru ce ?Sa il faci sa se simta prost ?Sa mixeze pentru personal si pentru copacii din padure ?Jignitor.Ca sa nu mai zic de intrarea penibila a sus numitei , cu maimutele alea pline de catarame, pline de sictir ca si cum faceau o favoare publicului.
Public format din copilaraie ce au ca idoli asemenea vedete de carton, si din care nu am recunoscut mai pe nimeni , in afara de clasicele pitzipoance si cocalari.
Intereseaza-te inainte, discuta cu oameni cu experienta, etc.
Nu. Se face doar un calcul comercial.Ce daca e bun la muzica ?Lasa ca ne intereseaza tite goale ca aduc public pe masura.Muzica nu conteaza.
Ca idee, evenimentul asta ar fi trebuit sa fie cam asa :
Warm-up un dj local ,rezident ori nu , in urcare, cu fanii lui devotati , un program muzical corespunzator, intrarea in main cu Barbulescu, Miky Love dupa el , Claus si Lasaria iar la final Slim.
Eu unul as fi renuntat ori la Claus ori la Lasaria ca nu se potrivesc in combinatie,dar ma rog cine sint eu ?Un nimeni.Un oarecare cu gura mare care isi da cu parerea.
Clar viata asta de noapte e pe duca.
Concluzie :astea 6 luni in care am rupt orice fel de contact cu domeniu au fost benefice sanatatii mele si mintala si fizica.
Nu am pierdut nimic.
Cita vreme o sa se mearga pe ideea de muls vaca, cu prostit populatia ca lasa bre ca merge asa , Iasi nu o sa tina niciodata pasul cu restul tarii.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu