Evenimentele Bourbon in eter la TLM

Written on 09:40 by Constantin Manoliu aka Huck

Tocmai am descoperit , spre rusinea mea tirziu, dar mai bine mai tirziu decit niciodata, ca TLM a pus pe site-ul oficial si o arhiva a emisiunilor sale printre care si emisiunea Fii cool al carei redactor este buna mea prietena Alina Cojocaru si prezentata de simpaticul Razvan.
Astfel am reusit sa descopar emisiunile in care au fost prezentate direct sau indirect evenimente desfasurate la Bourbon House si pe care sint convins ca nu multa lume a reusit sa le vada datorita orei de emisie , ora 14 simbata.
Asa ca am zis sa postez linkurile catre arhiva pentru cei ce doresc sa vada sau sa revada evenimentele.Vizionare placuta!
P.S.Multumiri echipei de profesionisti ai emisiunii ce intodeauna au raspuns prompt dorintelor noastre de a participa la evenimente.
1.Petrecerea din 13 octombrie 2007 cu Dj Claus
2.Petrecerea din 17 noiembrie 2007 Eine kleine nacht musik cu Cornelito
3.Vernisajul artistei plastice Smaranda Bostan Art me Up iulie 2007
4.Deschiderea sezonului petrecerilor de toamna Bourbon House seara Golden disco 80&90

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu