Lectura de vacanta

Written on 19:36 by Constantin Manoliu aka Huck

Imi promisesem ca dupa minivacanta o sa scriu mai des, avind in vedere oarece limpezire neuronala dar binenteles, programul alambicat si stresant al orasului imi da iar de furca.
Printre mese si soamne am apucat sa lecturez ceva pagini, mai exact ``Pasarici`` al lui Juan Manuel de Prada ca tot imi facuse pofta alde nea Traian Racu.
Dupa cum spune insusi autorul ,intradevar e o carte scrisa in 6 zile.
Probabil a facut-o doar pentru bani avind in vedere si tema scriiturii, ce se vrea de fapt a fi un manuchi de schite pe seama a ceea ce are mai de pret sexul opus(sic!) .
Sincer, imi suna mai mult a articole de blog , mai ales ca majoritatea se refera la experiente si trairi proprii in relatia deloc usoara cu posesoarele.
Par a fi scrise in graba,unele chiar seci,altele doar o insiruire de metafore pentru care iti trebuie o imaginatie destul de bogata in a le intelege,iar marea majoritate se termina brusc, parca se vrea a fi neterminate, lasind cumva loc in mintea ta de o continuare.
Cred ca tratat cu un pic mai multa seriozitate subiectul, ar fi iesit de un roman destul de suculent,avind in vedere cele citeva scrise intradevar cu cap si coada, aproape erotic, diferit de zemoasele povestiri ale altora.
Imaginativ, sint convins ca mai toti barbatii asociaza in mintea lor ceea ce deseneaza prin cuvinte autorul, mai mult sau mai putin plastic.Poate de aceea esti tentat sa o cumperi si sa o citesti.Dezamagirea sau satisfactia lecturii , repet , depinde de capacitatile vizuale ale fiecaruia.
Nu ii contest cumva talentul domnului Juan mai ales ca e prima carte a domniei sale ce imi cade in mina,desi nu ma prea omor dupa literatura contemporana si mai ales cea spaniola,mi se par mai buni la filme sincer,ci o recomand totusi a fi citita alaturi de Cartarescu cu a lui `De ce iubim femeile` un alt comercial de asta data romanesc.
Ma aruncam eu in comentarii mai detailate dar cum pe aici mai circula si pustiu meu ce e inca nepregatit pentru discutii de genul asta, prefer sa ma opresc aici.
Desi ar trebui sa arunc o intrebare:Pe cind o replica literara feminina?

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu