Munca e bratara de aur da` nici de lene nu a murit nimeni

Written on 21:06 by Constantin Manoliu aka Huck

Mdea...cred ca s-a dus si bruma de cititori pe care o aveam de cind nu am mai scris.
Drept e ca as fi putut sa emit ceva fraze scurte si nu foarte la obiect, insa am preferat sa pastrez starea aia de epuizare dupa 12 ore de munca fizica , in urma careia pina si neuronii te injura daca ai vreo pretentie sa fie atenti macar la un buletin meteo.
Munca fizica...solutie uneori de a-ti goli creierii si sufletul de orice simtire, acele miscari repetitive ce intra in reflex conditionat fara prea mult rationament din partea neuronilor.
Cert e ca de multe ori ma marcheaza o responsabilitate aproape `iresponsabila` legat de capitolul munca.
Nu stiu cum am reusit asta, insa tind sa cred ca imi place sa duc la bun sfirsit orice activitate de care ma apuc. Si ma implic cu toate resursele, fara a imi da seama ca vaduvesc pe multi din cei apropiati.
Si sint convins ca in prezent putini inteleg ce inseamna asta.O constat dupa cantitatea de reprosuri pe care le primesc sub diverse forme incepind de la cele directe si terminind cu priviri taioase.
Asta ma face sa ma gindesc la superficialitatea cu care de multe ori, inclusiv eu, tratam pe cei din jurul nostru.
Remarc tot mai des cum nu sintem atenti decit la aspectele pe care ne intereseaza in mod direct in relatia cu cei din jur fara a incerca in a gasi o intelegere a prioritatilor fiecaruia.
In fine, oboseala isi spune cuvintul, o oboseala placuta totusi, o oboseala a lucrurilor duse la bun sfirsit.
Da am uitat sa zic ce am muncit.
Dupa 2 ani am hotarit ca Bourbon are nevoie de o alta calitate ce sa il transforme in un viciu pentru toata lumea.Asa ca am decis impreuna cu bunul meu prieten posesor al locatiei sa punem de o terasa (ma rog dupa noile standarde de un lounge)ce sa continue ideea pe care am instaurat-o in interior.
Un altfel de aer sau mai bine zis atmosfera in multitudinea de oferte comune existente pe piata.
Cit de curind o sa se finalizeze si ultimile detalii si o sa public chiar spre propria-mi amintire ceva poze sau chiar un filmulet cu ce a iesit.
Probabil ca titlul nu e chiar relevant pentru continutul postului dar daca citesti printre rinduri ori faci o `analiza literara` e posibil ca pe undeva mesajul sa fie transmis.
Pina una alta...la munca!

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu