Muzici si muzichii

Written on 21:40 by Constantin Manoliu aka Huck

Gata cum a dat un pic caldura nu mai am prea mare chef de scris, normal dovendindu-mi inca odata ca posed o anumita latura de trindaveala intelectuala.
Latura totusi influentata si de circaraia zilnica, schimbarile astea din ce in ce mai haotice ale vremii, ce nu credeam sa ma dezordoneze in asemenea hal totul plusat de nerabdarea sa terminam odata terasa de la bar.
Terasa care sper sa aduca ceva schimbari in fluxul de populatie cit si in privinta calitatii lor mai ales ca am hotarit sa schimbam putin stilul de muzica ascultat in timpul saptaminii.
Probabil o sa fie ceva de genul ziua si stilul , in orice caz un pic mai putina `pacaneala` vorba unora.
Si cum pentru asta am apelat la scobit pe net,mult timp imi ocupa acuma aducerea la zi a bazei de date, pe care recunosc cam am neglijat-o in ultima perioada.
Pe linga o groaza de umpluturi am descoperit multe noutati, cel putin la capitolul lounge si ramurile aferente ce ma inversuneaza de zor in a gasi cele mai bine realizate colectii.
Nea Koko recomanda la el pe site - Hotel Costes - un altfel de Budhha Bar sau Cafe del Mar ce sincer incep sa ajunga mult prea perimate de la atita ascultat in mai toate bombele ori magazine.
Seturile astea mai sus mentionate au un altfel de sound parca , desi la prima ascultare nu prea ai senzatia de a te incinta ceva mai mult.
Insa cum muzica buna se asculta de cel putin citeva ori pina ii descoperi toate inflexiunile , am constatat ca e totusi altceva.
Deci recomand cu caldura,mai ales ca e scos si un pachet aniversar cu 10 cd-uri, pe care abia astept sa il aud la terasa.
Cum mai descarc ceva bun o sa postez.
P.S.
Desi nu imi sta in fire sa promovez ilegalitati pentru cei ce nu dau de el recomand bitcometul ca program de download pentru ca diversitatea e mult mai mare.
Si in plus daca asta o sa ajute la cresterea nivelului de educatie muzicala...o sa mai dau detalii.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

2 Comments

  1. Anonim |

    Sunt surprins pozitiv de aceasta compilatie. Chiar nu auzisem pâna acum despre ea, si îmi place ideea de a juca astfel de gen pe terasa Bourbon :) Îmi place si ca se amesteca ambientul cu beach house si jazz à la Kevin Yost, Hed Kandi.. si îmi aduce aminte de plaja, de soare si de relaxare.. ideal pt. duminicile dupa petreceri, dar si în timpul saptamanii :) nice hit!

     
  2. Anonim |

    Pai la cum se anunta vara asta..nisipul mai lipseste la Bourbon..ca restul avem ` di tati`...

     

Trimiteți un comentariu