Lectie de viata

Written on 21:09 by Constantin Manoliu aka Huck

De mult ma rod ceva ginduri critice la adresa propriului meu EU ale caror baza sint tot felul de intrebari si raspunsuri care mai voalate care mai directe ori expresii faciale, gesturi ascunse printre rinduri comportamentale obisnuite.
Cind mai mult de 2 oameni iti spun ca ceva e in neregula e bine sa incepi sa te gindesti ca poate totusi e undeva o greseala.
Dar unde?
Deci trebuie sa imi fac ceva autocritica al fel piticii insarcinati cu tzinghi- linghi nu se linistesc neam.
Da oare de unde sa incep sa ma palmuiesc in fata oglinzii?
Sa incep oare din copilaria in care am fost un singuratic incurabil?
Ce vina am eu ca am locuit intr-un cartier de case unde cu greu ne stringeam 6 - 7 copii de virste total diferite si universul nostru se limita doar la o strada si un parc din apropiere si nu am avut parte de scoala scarii de bloc ori a gastii de cartier ce iti ofera alte lectii de viata?
Ori sa ma gindesc la adolescenta la fel de singurateca ce am umplut-o cu zeci de carti din biblioteca orasului de ii disperam pe ai mei parinti ca nu ma conformam altor invataturi gospodaresti ori familiste pina au ajuns sa imi spuna ca o sa ajung un `filfizon`?(filosof in acceptiunea lor)
O fi de vina apetitul nestavilit pentru sunete de tot felul materializate in ore nesfirsite de auditii a Metronomului de duminica de la Europa Libera in detrimentul orelor de cintat slava partidului?
Poate am gresit intelegind notiunea de familie in varianta proprie si nu cea impusa de o societate cu valori de carton?
Sau poate e de vina ca am invatat sa iubesc spiritul in defavoarea materialului?
Oare am gresit cind am hotarit sa iubesc o femeie mai mult decit pe mine insumi,un ideal anost si lipsit de esenta azi?
Gresite or fi increderea in oameni,bunatatea,altruismul,etica unor principii morale ori idealuri cladite pe secole de zbucium ale unor inaintasi ai mei ce la rindul lor isi cautau indentitatea?
Sa fie de vina ca nu vreau sa fiu doar un animal cu simturi primare si cer sa imi folosesc dreptul de a fi EU?
De ce numai Eu gresesc iar ceilalti nu?
Oglinda oglinjoara spune tu a nu stiu cita oara ..de e greseala.
P.S.
Lui Victor cind o fi mare.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu