Kiss Midnight Blitz Interview with Dj Huck

Written on 19:04 by Constantin Manoliu aka Huck

Ieri am avut placerea sa fiu invitat la un mic dialog inteviu la Kiss Midnight Blitz in studioul de la Iasi al lui Kiss FM.
A fost o surpriza placuta sa imi aud vocea iar pe radio.
Cum nu poti asculta emisia de la Iasi on-line am zis ca sa pun interviul aici si pentru prietenii mei care ar dori sa ma auda,chiar daca ar putea suna un pic a lauda...

Blitz_HUCK.mp3

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

7 Comments

  1. Anonim |

    Foarte interesant, uite asa mai afla si copiii povestea numelui tau de dj:)

     
  2. Traian |

    misto! bravo!
    de apreciat animatorul ca s-a gandit la tine. Desi, lasa-ma sa consider - ca aici e domeniul meu, si stiu sa apreciez:) - ca ai fost mai bun decat gazda emisiunii...;)

     
  3. Anonim |

    Hmm esti cam depasit huck, sincer nu ma impresionezi cu nimik.Ca si producator de muzica, esti la furat, nu ai nici o treaba asa ca lasa-te de meserie.Ce fel de remix ai facut?!In primul rand se numeste bootleg cand pui 2 melodii una peste alta [dar avand in vedere cunostintele tale de engelza ... na ...], da sa stii sa le pui, macar sa intre ritm.

     
  4. Anonim |

    Foarte tare.
    Mersic.
    Din pacate esti pe linga subiect.
    Nu am afirmat ca sint producator.
    Cit despre cunostintele mele de engleza nu cred ca am discutat vreodata in aceasta limba cu persoana ta.
    Definitia bootlegului o stie prea putina lume asa ca era inutil sa o folosesc.
    Cit despre restul o fi cum spui tu ..mai anonimule.
    Dialogurile elegante si constructive se fac sub alta forma decit cea la care ai apelat.
    Dar nu ma deranjeaza...e o tara libera si democrata la urma urmei.
    O zi buna!

     
  5. Anonim |

    Uite huck am facut si eu un "remix" , :) Sau cum spune anonimul de mai sus un bootleg :) exact cu aceleasi 2 hituri, cum le-ai spus tu in interviul tau. Sincer sa fiu mi`a luat cam o jumatate de ora sa il " creez " :) vreau sa iti stiu parerea .. mai jos ai linkul unde il poti asculta :)



    http://www.zshare.net/audio/9668882b82e788/

     
  6. Anonim |

    Multumesc ca imi ceri parerea.
    Desi nu prea le am, pentru o jumatate de ora de munca e ok.
    Initial am avut si eu in cap sa le combin in varianta ta.
    Insa cum socoteala de acasa nu s potriveste cu cea din tirg, a iesit ce a iesit.
    Acu sa vedem reactia publicului.Ca una e parerea mea si alta a lor.
    Promit ca diseara o sa pun piesa in program.
    Si miine postez reactia.

     
  7. Anonim |

    Reactia o sa fie aceasi ca si la bootlegul tau, n-o sa isi dea seama publicul diferenta intre ele. :) E aceasi combinatie de melodii doar ca e o aranjare diferita intr-un ritm mai alert si putin diferit de original :)

     

Trimiteți un comentariu