Arta muzicii de club

Written on 21:55 by Constantin Manoliu aka Huck


In sfirsit intrezaresc la orizont indeplinirea unui alt vis al meu legat de club,muzica house si pictura.
Zilele trecute am avut o mare surpriza sa descopar o tinara speranta ce a avut initiativa de a face 2 lucrari inspirate dupa 2 piese de club.
Una din ele e Jose Nunez - Bilingual (main mix) asociata cu prima lucrare de aici

01-jose_nunez-bili...


si a doua e David Guetta - Baby when the lights (dirty south remix)

David Guetta - Bab...



Nu sint foarte sigur ca nu mai exista lucrul asta facut pe undeva prin lumea larga,insa ma bucur ca am reusit sa gasesc aici in Iasi pe cineva deschis acestei idei.
Asta imi aduce aminte de cit de impresionat am fost de albumul lui Emerson Lake&Palmer - Picture at an exhibitions o compilatie rock inspirata dupa opera cu acelasi nume a lui Mussorgsky.
Si atunci ca un fel de analogie, de ce sa nu realizezi o serie de lucrari inspirate dupa muzica house?
Contrar multor pareri , ale acelora care nu au rabdarea sa inteleaga si sa aprofundeze ramurile acestui gen de muzica, eu personal sint de parere ca exista piese de o reala valoare muzicala ce se pot inlantui si cu alte ramuri din cele 7 arte.
Asa ca cine are rabdare poate sa asculte piesele si sa studieze lucrarile.
Si surprizele continua..
Bine ai venit domnitza muza..

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu