Ecou de pasi pe suflet

Written on 21:59 by Constantin Manoliu aka Huck

Dupa efuziunea de sentimente si torentul de trairi din weekend ,azi dupa mai bine de o saptamina ma simt gol ,atit de gol incit am senzatia ca aud in mine ecoul pasilor de pe strada .Si secatuit.
Parca odata cu suvoiul nestavilit de lacrimi din ochii celor apropiati si implicit a lor mei s-a scurs totul din mine.
Molatec ,abia ieri am avut putere sa pasesc iar pragul ,cumva cu teama ,de parca ar fi avut ceva sa ma mai sperie.
Incerc sa descriu cum a fost insa nu pot lega cuvintele atit de maiastru incit sa pot reda cu acuratete atmosfera desi altii au reusit cumva sa se adune si sa puna un strop pe hirtie.
Oameni dragi ,Dodo, Cris, Gynette chiar si Vali au indraznit sa imi aline suferinta prin vorbe spuse din suflet, esenta a unor prietenii care cu nabadai care nestiute care nevalorificate la adevarata lor valoare.
Cornelito chiar ma intreba cu un ton de mustrare de ce mi-am rupt si aruncat cd-urile dimineata spre final cind pur si simplu am cedat psihic rabufnind din mine tot si toate.
Nu am putut sa ii raspund decit ca nu imi trebuie discuri imi e de ajuns ca am prieteni.
Caci intradevar asta imi ajunge si e singurul lucru pe care vreau sa il iau cu mine de oriunde.
De ce totusi ?Multe amintiri , multe piese ce nu le mai puteam cinta pentru ca ma durea sufletul, multe ce mi-as fi dorit sa le pot pune intr-o invirtejire de sunete cu sentimente, multe.
Asa am simtit.Cam asa arata pupitrul.


Aseara am vazut un film La vie en rose.Cred ca si datorita lui scriu astazi.
Desi nu e o realizare cinematografica extrordinara a reusit totusi sa transpuna destul de bine trairile unui om pentru care muzica si dragostea au mers mina in mina pina la capat cu o pasiune ce nu poate fi descrisa in cuvinte.
Este vorba de Edith Piaf, o voce extraordinara ce nu cred sa se mai nasca cit de curind.
Excentrica in trairile ei, te impresioneaza pina la lacrimi daruirea cu care isi umple viata, o viata plina de ciudatenii si schimbari teribile.
Pe undeva m-am indentificat in multe din momente ,desi ceea ce simt si traiesc eu e departe mult dari mi doresc din tot sufletul sa pot avea macar o farima.
O piesa foarte cintata si preluata de alti artisti e cea de final a carei sublima perfectiune nu o poti intelege decit daca vizionezi filmul.
Imi pare rau ca nu am gasit si versurile in romaneste.

Ce sa mai zic, poate usor usor o sa astup ecoul pasilor din suflet...

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

8 Comments

  1. Anonim |

    ...sunt bagata in ceata..de ce ai facut asta?ai renuntat prea usor la ceea ce a insemnat atat de mult pt tine...pacat..oricum ramai cu amintirile, astea nu ti le sterge nimeni...mya

     
  2. Anonim |

    Nu am renuntat la pasiunea pentru muzica ci doar la acele 300 de cd -uri.Muzica de pe ele oricum imi suna in cap de zor.Iar amintirile uneori trebuiesc triate si asezate la locul lor.
    Asa am simtit atunci si nu imi pare rau.

     
  3. Anonim |

    Aaaaa....
    Din experienta proprie, pasiunea pt muzica nu poate fi niciodata inlaturata. Odata atins, nu mai exista cale de intoarcere :).
    Auzisem si eu ca Burbon s-ar inchide, lucru ce m-a intristat intr-o oarecare masura. Nu pot sa zic ca am frecventat foarte des acest club, insa de-ajuns de mult incat sa ma simt bine in acea atmosfera. De multe ori s-a intamplat ca dupa o serie de decizii legate de stabilirea unei locatii de party Burbon sa fie decizia finala...si de ce? Pt ca avea un aer familiar, un loc unde as fi stat oricand la o 'socializare' cu un pahar de whiskey in fata, un loc in care mergea si o 'animaleala' (un fel de destrabalare) si un loc in care se putea asculta o muzica buna (zic buna si nu f. buna pt ca eu sunt foarte pretentios legat de aspectul asta, iar in momentul de fata Iasul nu ma mai poate satisface din acest punct de vedere).
    Citind pe blog, am aflat ca Burbon si-ar continua activitatea. Bun, acum sa vedem si cum. Weekendul acesta am repasit in acest club, insa, sincer, dintr-un cumul de motive am plecat dezamagit.
    Huck, amintirile chiar trebuiesc triate si asezate la locul lor. Si asta mai mult decat uneori. Parerea mea este ca nu trebuie trait prea mult din amintiri, ci facut o selectie care sa te ajute sa-ti traiesti prezentul. Conteaza ce lasi in spate, conteaza amintirile frumoase, dar in mare masura conteaza prezentul si sa ai continuitate in a 'genera' aminitiri frumoase si sa-ti construiesti urma, acea semnatura, acea dovada ca ai trecut prin viata.
    Viper -> Burbon -> what's next? :)

     
  4. Anonim |

    Multumesc mult de comentariu.E foart pertinent si la obiect si ai foarte mare dreptate.Intr-un fel si eu sint la fel de pretentios ca si tine si poate de aia am si vrut sa aiu o pauza sa mai fac alumea diferenta.
    Next?hmm.Am eu ceva in plan.Dar o sa anunt la vremea potrivita.Daca nu iti e greu urmareste blogul si o sa afli la timpul potrivit.
    Multumesc inca odata.

     
  5. Anonim |

    Pretentiosi la muzica...sa fim seriosi!Ca ne-ati ucis pe toti cu DJ Project si cu lacrimile lor.Sa nu mai vorbim de serile house anuntate in care se intercalau si cateva piese hip-hop...asa...de atmosfera!Caracterizarea tocmai a fost data de Bogdan:'animaleala'. F bine spus, de aceea mi-am si permis sa citez.

     
  6. Anonim |

    Dragul meu anonim, gusturile stii ca nu se discuta si doi la mina,crede-ma ca am incercat sa fac destula educatie la muzica, nu m-am limitat doar la ce ai mentionat tu.Totusi spre diferenta de alte locatii ce au adoptat stilul ghiveci noi am fost mult mai selectivi.Si tine cont ca foarte multa vreme au fost numai piese club.
    Dar cum publicul cere, uneori nu ai ce face.Eu unul am incercat sa fac un compromis cit mai mic.
    Din pacate nu toti sint cu principii ca si tine la capitolul muzica.
    Din lumea ce merge in club daca sint 10 ca tine care vin pentru muzica e foarte bine.

     
  7. Anonim |

    Daca am retinut eu bine orasul in care stai, esti invitat maine seara sa zambesti si sa razi, sa mai scapi de nostalgie :)
    http://bettyboop.ablog.ro/2008-12-16/se-iubesc-la-iasi.html

     
  8. Anonim |

    ...am o pura curiozitate;mufele de la basi le`ai scos dupa, sau inainte sa rupi cd`urile ?

     

Trimiteți un comentariu